jueves, 22 de marzo de 2012

Mirant per la finestra.

Aquesta nit sense saber ben bé ni com ni per què estic mirant per la finestra una nit de primavera. Així no sembla tan estrany, però estic a centenars de quilòmetres de casa i la sensació que produeix l'estar apuntada a una finestra que no és la de la meva habitació és estranya, encara que per res incòmoda. Em dóna per pensar quanta gent estarà en aquests mateixos instants mirant el que hi ha fora d'aquestes quatre parets que componen la habitació on estigui i embrancada en els seus pensaments, com si no existís més realitat que la creada en el seu cap. És curiós ..... Llums d'una ciutat que no és la meva, al fons un carrer que tampoc m'és familiar sumida en una profunda foscor, música de fons i al mig jo, com si m'haguessin posat aquí per casualitat.

No obstant això, em sento estranyament còmoda, com si portés aquí des de sempre, com si cada dia de la meva vida hagués mirat per aquesta finestra. Les persones estem de passada, això va així. Arribem, vam parar, i ens anem tan fàcils com vam arribar. I és que el nostre és això, caminar encara que no sapiguem cap a on anar, creant camins alternatius per després triar el millor entre tots ells. Si, les persones estem de passada aquí, però tu que et vas convertir en una peça fixa en la meva vida espero que tu també estiguis mirant per la finestra.

No hay comentarios: